其實我不太認識這個團,只知道他的black magic

還有常常跟五佳人互相比較

不過他們也是實力派的團體)每個西洋團都是ㄅ

這首歌昨天聽到覺得不錯就翻囉

 

 

Switch it up, yeah hair

盤起頭髮

Switch it up, yeah, let's go

抓起髮尾,開始吧

I call my girl cause I got a problem

呼叫我的女孩們,我有個大麻煩

Only a curl is gonna solve it

只有捲髮能解決一切

Then I don't really care

然而我不怎麼在乎

Just get him out of my hair, yeah

將他驅離腦海

Let's switch it up, get it off my shoulder

捲起頭髮,不再使自己身負重擔

I've had enough, can't take it no longer

受夠這一切,決不會再忍受下去

I'm over him I swear

我發誓我已經跟他結束了

I'm like yeah

我就像無憂無慮的女孩

Gotta get him out my hair   x4

將他驅離腦海

 

Cause he was just a dick and I knew it

我知道他只是個小混混

Got me going mad sitting in this chair

惹得我抓狂不已,他卻靜坐

Like I don't care

裝作事不關己樣

Gotta get him out my hair

I tried everything but it's useless

千方百計卻毫無成果

He pushed me so far now I'm on the edge

他將我推去,使我立於邊緣

Make him disappear

我要讓他消失

Go get him out my hair

從我腦中消失

 

Okay, gonna bleach him out, peroxide on him

洗去回憶,漂白過去,剪去悲傷

Hair on the floor like my memory of him

散落在地的髮絲就像我對他的思念

Now I feel brand new

現在感到渾身煥然一新

This chick is over you

我跟你已經玩完了

We're going out, ain't got no worries

各自展開新生活,毫無顧忌

Drama now, now it just seems so funny

新的開始,過去只是個笑話

 

Put my hands up in the air

伸個懶腰,呼吸空氣

I'm like yeah

感到渾身輕盈

Gotta get him out my hair   x4

不再思戀他

 

Cause he was just a d*ck and I knew it

他的為人我心知肚明

Got me going mad sitting in this chair

使我神智慌亂,他卻冷眼旁觀

Like I don't care

毫不在乎

Gotta get him out my hair

下定決心剪斷情緣

I tried everything but it's useless

我嘗試了所有辦法卻沒用

He pushed me so far now I'm on the edge

Make him disappear

使他從此消失

Go get him out my hair

剪去所有回憶

 

Da-da-da-da-da da-da-da-da-da-da, switch it up, switch it up

盤起頭髮

Da-da-da-da-da da-da-da-da-da-da, oh

Da-da-da-da-da da-da-da-da-da-da, switch it up, switch it up

一刀剪去

Da-da-da-da-da da-da-da-da-da-da, oh

 

When you need to catch up on him, erase that number

刪去他的號碼,以防哪天突然想找他

Don’t call him back cause he don’t deserve it

絕不回心轉意,他不值得擁有這麼好的我

And when you see him in the club, just flip your hair

當你在俱樂部看到他,輕甩秀髮

Don't show him any love cause you've had enough, woah oh

不露出眷戀之情,因為你已做得夠多了

 

Cause he was just a dick and I knew it

他只是個不值得一提的混帳

Got me going mad sitting in this chair

使我失去理智,卻袖手旁觀

Like I don't care

置之不理

Gotta get him out my hair

決定從此遺忘

I tried everything but it's useless

絞盡腦汁依舊徒勞無功

He pushed me so far now I'm on the edge

他唾棄我,使我立於懸崖邊

Make him disappear

讓他從此消逝

Go get him out my hair

我已剪去三千煩惱絲

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()