又要分享豆腐的歌

真的很愛這首,有淡淡的哀傷,少了talking body的激烈)?

重點是mv拍得很唯美阿

 

 

Lovers

情侶

Into friends

退為好友

Move on

美夢破滅

To strangers

不再聯繫

Let go

放手

No more us

戀情不再

Move on

走出陰霾

I'm trying

努力嘗試

Denying

極度否認

Saying 'Time will heal'

說服自我"時間是最好的解藥:"

Keep lying

不斷欺騙

To make me feel

只為麻木自己

I'm OK

我撐得下去

So you believe

所以你是否相信

I'd forget you

我已不再掛念

Seriously?

你相信嗎?

Are you kidding me?

別開玩笑了

You're out of your mind

你已失去理智

To think that I could keep you

竟相信我能輕易

Out of mine.

走出回憶


 

Happy

過去

Used to be

曾如此美好

Together

你我

You and Me

曾發誓永不分離

Things die

心死

Drift apart

勞燕分飛

Wait for

痴痴等待

A new start

全新的開始

Denying

否定

Think you'll fade away

你的回憶已褪去

Keep lying

無止境的謊言

I can hear you say

彷彿聽到你這麼說著

You're in touch with reality

你變得現實醜陋

Baby, I'd say

寶貝,我說阿

Are you kidding me?

別再鬧了

You're out of your mind

你已神智不清

To think that I could keep you

才會相信我將你

Out of mine.

從腦海刪除

 

How can you say I'll be alright?

你怎能說我會好好的?

What makes you think that I'll be fine?

憑什麼認為我會走出傷痛

Baby you have to be completely out of your mind,

親愛的你必定神智不清

To think that I could keep you out of mine.

才會認為我能將你驅離腦海

You're out of your mind

你一定失去理智

To think that I could keep you out of mine

才會認為我能放手離去


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()