close

 

 

[Verse 1]

Don't know what to say to you now

不知道該向你說些什麼

Standing right in front of you

佇立在你面前

Don't know how to fade in and out

不知道如何從你的生命裡淡進淡出

Don't know how to play it cool

不知道如何佯裝輕鬆

Losing a little guard, let it down

放下一些警戒心,脫去盤繞全身的不安

We don't have to think it through

我們不必想透事情的來龍去脈

We've got to let go

但我們必得放手

 

[Chorus]

I wanna give you wild love

我想要給予你狂野之愛

The kind that never slows down

疾速永不慢下的刺激

I wanna take you high up

我想帶你衝上雲霄

Let our hearts be the only sound

讓彼此的心跳凝滯在空氣中唯一的聲響

I wanna go where the lights burn low and you're only mine

我想至亮光迷濛處,而你只屬於我一人

I wanna give you wild love

我想讓你體驗瘋狂愛情

 

[Verse 2]

Tried to call you, to feel you close

試著打給你,為感覺你與我的緊密距離

From a runway in Tokyo

從東京街道旁

Let's leave the atmosphere, disappear

我們離開這氣層吧,就此消逝

There's always something left to loose

總會留下些什麼去鬆弛這空間

 

[Chorus]

But I wanna give you wild love

但我想讓你體驗狂野愛情

The kind that never slows down

不會慢下來的瘋狂戀情

I wanna take you high up

我想帶你飛上天際

Let our hearts be the only sound

讓心跳聲在空氣中刻下唯一的痕跡

I wanna go where the lights burn low and you're only mine

我想到那燈火闌珊處,而你將只屬於我

I wanna give you wild love   x2

我渴望給予你刺激的愛情


 

[Bridge]

(I wanna give you wild love)   x2

我想要以狂野的方式愛你

Let's be reckless, unaffected

讓我們放肆地相愛

Running out until we're breathless

急奔著直至上氣不接下氣

Let's be hopeful, don't get broken

懷著希望,不受破壞

And stay caught up in the moment

緊揣著美好的剎那


 

[Chorus]

I wanna give you wild love

我想要給予你狂野之愛

The kind that never slows down

疾速永不慢下的刺激

I wanna take you high up

我想帶你衝上雲霄

Let our hearts be the only sound

讓彼此的心跳凝滯在空氣中唯一的聲響

I wanna go where the lights burn low and you're only mine

我想至亮光迷濛處,而你只屬於我一人

I wanna give you wild love  x2

我想讓你體驗瘋狂愛情

 

[Outro]

Give you wild love

給予你狂野之愛

Wild love   x3

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()