close

推一下我喜歡的歌曲(沒有要翻DJ Khaled, 無法接受他的音樂)

Cloves的一首歌曾選me before you的原聲帶

他的嗓音慵懶,把這首歌詮釋的很好

不過mv的色調可以再暗一點才貼近歌詞

 

 

[Verse 1]

Never get to bed

未曾闔眼入眠

'cause the city's too loud, loud

因為這城市充斥著刺耳雜音

It can break the bank

那巨響可震碎河堤

And run you out of town, town

逼著你落寞離去

 

[Pre-Chorus]

I'm just a face in the crowd

我不過是人群中一閃而過的臉龐

We took a life for a ride

蹂躪糟蹋著自己的一生

I'm California numb, damaged by the sun

我是加州的無感女孩,摧殘於豔陽下

If you could only see me now

如果你只能看見我

You can hear the punchline

你可以聽出我藏在舌下的暗諷

That I don't like my face

我不喜歡我的容貌

Or how I'm turning out

或各個細胞的轉變

 

[Chorus]

How I'm turning out

被這城市改變

How I'm turning

讓人性強吻著靈魂

I am in over my head, how I'm turning

被強灌著無法負荷的理想,我的細胞在尖叫

How I'm turning out

意識逐漸淡去

 

[Verse 2]

They said change your name

他們說換個名字

It's the price you paid down

這是你付出的代價

And I don't wanna hand out

我卻遲遲吐不出同意

Hey, hey

She's a beautiful waste

她是個美好的枉然

And I will be afraid now

而恐懼開始匍匐在我身

Maybe it'll work out

或許一切會漸入佳境

Hey, hey

 

[Pre-Chorus]

I'm just a face in the crowd

不過是人海中的浮粟

We took a life for a ride

我們笑看著生命的拙劣

I'm California numb, and I'm damaged by the sun

我的無感遍佈加州,融於高照的火球

If you could only see me now

如果你只能看見我

You can hear the punchline

你會聽到空氣中婆娑的嘲諷

That I don't like my face

而我不喜歡自己的容貌

Or how I'm turning out

或血液裡逐漸地改變

 

[Chorus]

How I'm turning out

奪去的純善

How I'm turning

細胞的轉變

I am over my head, how I'm turning

世俗玷污了精神,骯髒的轉生

How I'm turning out

拾不回本質

 

[Verse 3]

At nights, I'm still awake

夜闌人靜,意識尚存

And no, It's never going away

不,那些洶湧退不了

To wash the streets clean of blood

用鮮血洗盡污穢的街道

Played you the jury and the judge

玩弄所謂的司法與正義

All I wanted was a taste

我所想要不過是個輕嚐

And nothing's ever worth the wait

沒有什麼是值得等待

Will I ever get that flight?

我能否逃離這一切

I thought I was only staying for the night

我以為實體的存在只為空寂的夜晚

 

[Outro]

I am in over my head

我的腦袋被尖叫撕碎

Or how I'm turning

找不回昔日的熟悉

No, I don't like my face

不,我不喜歡自己的臉蛋

Or how I'm turning out

或我無可奈何的世俗化

How I'm turning out

被黑布蓋上的雙眼

How I'm turning

難以反抗的改變

I can't get over my head

無法控制著思想

How I'm turning out   x2

就這麼成了片塵埃

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()